ЕООД без служители.
Единствено, от време на време по два-три пъти в годината, собственикът на ЕООД подава ОКД-5 за започване на дейност като самоосигуряващ се собственик; и после след 2-3 дни пак подава ОКД-5 за прекъсване на дейност като самоосигуряващ се собственик.
Приходи в ЕООД - чат...пат, колкото и каквото падне. Без ДДС.
Разходи в ЕООД - никакви.
Счетоводство - само в счетоводна къща при приятели, само края на финансовата година - за годишното приключване и отчет в НАП. Безплатно (нали са приятели)!
Въпрос: Подписването на три платежни нареждания за привеждане на суми от банковата сметка на ЕООД към НАП (за ЗО, за ДОО и за ДЗПО) за месец, в който собственикът е работил 2-3 дни, внасянето на тези платежни нареждания в банката обслужваща ЕООД и подаването на Декл. Обр. 1 пред НАП за тези 2-3 дни, на десето число на следващия месец, може ли да се тълкува от НАП като трудова дейност на собственика. И следва ли НАП да разглежда подадената ОКД-5 като декларация с невярно съдържание, и да изисква осигурителни вноски и за деня, в който собственикът е подписвал платежните, внасял ги е в банката и е подавал Декл. Обр. 1 в НАП, ако този ден е извън периода, деклариран в ОКД-5 като трудов период на собственика?
Нещо повече, следва ли НАП да изисква внасяне на осигурителни вноски (заедно с лихвите) за цяла година, тъй като счита ОКД-5 за декларации с ИЗЦЯЛО невярно съдържание?
10х!
|