Добро утро и Честита Нова година! Здраве, късмет и сполука за всички!
Колеги, имам следния казус: ЕТ, се регистрира по ЗДДС. Същевременно физическото лице има отдаден на своята фирма личен автомобил под наем. Лицето не желае да го включи в активите на предприятието, а предпочита да ползва в разхода в ЕТ-то и да облага доходите от наем като физическо лице. Досега същото е издавало разписка за получения наем. Сега след регистрацията по ЗДДС какъв документ следва да издава същото за получения наем - продължава си с разписка, която съдържа всички изискуеми реквизите на ЗСч и ЗДДФЛ, като не начислява ДДС или следва да издава фактура по ЕГН с начислено ДДС и т.н.? И ако е второто- две декларации ли по ЗДДС ще подава-една по булстат за Ет-то и една по ЕГН?
Предварително благодаря на отзовалите се!
|